Ei, una nova llibreria infantil a Vic! 12 de setembre de 2015 Joan Portell Leave a comment Ei, gent del barri, especialment els d’Osona, ens han dit que una nova llibreria infantil obre les portes el proper dissabte a Vic! Hi haurem de fer passada, no? Ens n’alegrem i li desitgem molts lectors, especialment petits i petites! Comparteix això: Email a link to a friend (S'obre en una nova finestra) Correu electrònic Comparteix al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook Share on X (S'obre en una nova finestra) X Share on WhatsApp (S'obre en una nova finestra) WhatsApp Share on Telegram (S'obre en una nova finestra) Telegram Imprimeix (S'obre en una nova finestra) Imprimeix Navegació d'entrades Previous PostQuan els infants s’endrecen la vida…Next Post3 Salvatjades
Deixeu un comentari: